  • Data: 2011-02-13 23:05:24
    Temat: Re: Wysoki rachunek za energię_-_płacić3F
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (13.02.2011 23:35), scream wrote:

    > A dlaczego to wg Ciebie jest takie naturalne?

    No jest to tak naturalne że aż trudno mi to wytłumaczyć :)

    > Dla mnie naturalne by było gdyby było jednak te odniesienie.
    > Prognozowaliśmy ci XX kWh, wykorzystałeś XY kWh, płacisz za XYZ
    > kWh/zwracamy za ...

    Żeby mogło być odniesienie, to musiałby najpierw być pomiar. A zazwyczaj
    przy okazji pomiar jest faktura "rzeczywista". Skoro zarówno faktura za
    grudzień jak i obecna są prognozami, to duże prawdopodobieństwo że
    pomiaru nie było. Stąd wydaje mi się naturalne że jedna faktura nie
    powołuje się na drugą.

    Należy wg mnie porównać prognozy z fakturami "rzeczywistymi" - jeżeli
    jest znacząca różnica, wtedy dymić.

    p. m.