  • Data: 2009-02-19 07:55:45
    Temat: Re: Wyrzucenie na bruk
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 19, 1:19 am, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > Jak nie sa zameldowani to nawet przez caly.

    Zameldowanie o niczym nie swiadczy. Zameldowanie nie jest czescia
    jakiegos prawa do lokalu. To tylko czynnosc administracyjno-
    techniczna.

    Ogolnie przez caly rok nie mozna wyrzucic na bruk. W Polsce nie ma
    eksmisji na bruk. Mozna eksmitowac do lokalu socjalnego lub
    pomieszczenia tymczasowego. W zimie jest calkowity zakaz eksmisji.