  • Data: 2008-09-27 20:29:34
    Temat: Re: Wyrzucenie męrza z domu jego teściowej
    Od: "Maciej W." <maciej@no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to z pewnością jest powód ... a jesli jeszcze zona sie roztyła,
    > zaczela na niego napieprzac co chwila i żądać pieniedzy, bo sama nie
    > pracuje, albo pracuje za 900 zł ponieważ nie chciało jej się uczyc, to
    > przeciez trzeba byc bez uczuc zeby to wytrzymac :)
    Pożartuj tak w obecności tych dzieci... jajcarzu

    > Twoje sądy są wyjątkowo jednostronne. Czy kolezanka, albo matka
    > kolezanki spią z tobą ?
    Typowo polskie...

    > Wtedy trzeba bedzie go wpuscic do domu.
    Już wiem że nie trzeba będzie. Niech udowadnia prawo do zamieszkania w
    nieswoim domu w sądzie.

    > Przyznaj się, że z nią kręcisz i będzie prościej :)
    J. W. Typowo polskie. Stajesz w obronie kopiety to musisz z nią sypiać.
    Rozczaruję Cię miłośniku polskich telewel.
    To przyjaciółka moja i mojej żony od lat Nie sypiam z nią, nie kręcę i nie
    zamierzam. Wiesz co to przyjaciel?
    Chyba jednak nie.

    Dzięki takim jak Ty tacy popaparańcy znęcają się nad kobietami i dziećmi.
    Idź oglądnąć następny odcinek "M jak miłość" bo jeszcze przegapisz...