  • Data: 2006-03-02 10:18:35
    Temat: Re: Wyrys z mapy ewidencyjnej
    Od: "VoyteG" <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Moj urzad to stoleczne bemowo. Dzialka jest od ponad 30 lat
    wyodrebniona, nawet stoi na niej niemodyfikowany w tym czasie dom. Nie
    chce nic przeksztalcac, tylko wyrys potrzebny jest mi do czynnosci
    cywilno-prawnych.
    Poczytalem sobie akty prawne http://www.wom.warszawa.pl/linki.php
    Wynika z nich, ze powinienem otrzymac odpowiedni wyrys, bo nawet jest
    tam w rozporzadzeniu taryfikator.
    Jednak otrzymalem odpowiedz taka jak przedstawilem powyzej.
    Czy ktos ma sugestie jak postapic z urzedem, ktory odsyla mnie na
    niestandardowa sciezke?

    pozdrawiam

    VoyteG