eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrownanie calosci strat poniesionych w wyniku kolizji.. dlugie, nudne.. nie bijcie:) › Re: Wyrownanie calosci strat poniesionych w wyniku kolizji.. dlugie, nudne.. nie bijcie:)
  • Data: 2010-10-20 19:31:51
    Temat: Re: Wyrownanie calosci strat poniesionych w wyniku kolizji.. dlugie, nudne.. nie bijcie:)
    Od: rzymo <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Paź, 20:04, newsy_gazeta <n...@g...pl> wrote:
    > mianowicie wg ustawy ubezpieczyciel pokrywa wszelkie moje straty
    > zwiazane z ta kolizja..

    Ustawa swoje, życie swoje...

    > Jesli zas nie ma LPG
    > (zalozmy, ze w ogole na rynku nie ma, teoretycznie) to MUSZE zalozyc
    > nowa instalacje, bo ta co mam roczna, nie da sie LEGALNIE przelozyc.

    Mi się nie udało odzyskać za instalację (sądu nie próbowałem). Była
    tylko lekko zwiększona kwota wyceny samochodu sprzed wypadku.

    > nie dostajac wiec pieniedzy, ktore MUSZE wydac na szukanie/sprawdzanie

    Nie musisz, możesz wziąć pierwszy lepszy z komisu, a że chcesz lepiej
    i dokładniej sprawdzony - dopłacasz. Zapewne taką logiką kierują się
    ubezpieczyciele.
    Nie słyszałem, żeby ktoś dostał dodatkowe pieniądze za "koszt szukania
    nowego auta", ale chętnie poczytam jeśli komuś się to udało.

    > czy da sie dojsc do sprawiedliwej wyplaty

    Krótko - nie :)