eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWyrolowany przez tour operatora.Re: Wyrolowany przez tour operatora.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "PioPio" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrolowany przez tour operatora.
    Date: Thu, 7 Apr 2011 12:29:29 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <inkan9$lpq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ink1nv$llr$1@inews.gazeta.pl> <inka4r$apb$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302179369 22330 172.20.26.243 (7 Apr 2011 12:29:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Apr 2011 12:29:29 +0000 (UTC)
    X-User: edelle
    X-Forwarded-For: 83.22.198.36
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:674245
    [ ukryj nagłówki ]


    >
    > Typowy bait-and-switch.
    > Niestety, te oferty first minute sprawdzają się tylko u dużych
    > poważnych operatorów - a i to nie zawsze.
    > Kanciarze stosują hasełko o "gwarancji ceny", ale w praktyce - "tego
    > hotelu nie mamy i co nam pan zrobi".

    no dosłownie tak właśnie u mnie było. W zasadzie to w katalogu do tej pory ten
    hotel jest ale katalogi drukuję pewnie dużo wcześniej.


    > Ja bym wycofał się z wyjazdu z nimi - nawet jak ci dadzą taki hotel jak
    > ci pasuje, to będą go kupować teraz, drożej, więc dostaniesz pokój z
    > widokiem na śmietnik, w suterenie, z pralnią po jednej stronie i
    > kotłownią po drugiej.
    >
    > Generalnie przed sądem możesz walczyć - jeśli np. znajdziesz ten
    > właśnie hotel w innej firmie, pojechać z tamtymi na wakacje i spróbować
    > wywalczyć zwrot różnicy w cenie, motywując to właśnie ideą oferty first
    > minute.
    > Ale czarno to widzę, niestety biura podróży są jak towarzystwa
    > ubezpieczeniowe - nastawione na masówkę, a jak coś idzie nie tak,
    > zlewają klienta.
    >
    > Jedyne co możesz zrobić to przestrzec innych - podać choćby który to
    > operator.

    TUI.

    Do tej pory kilka razy z nimi jeździliśmy i wszystko było OK. Wydawało się że
    w miarę poważne biuro, ale sposób traktowania dokładnie taki jak opisujesz.
    Trochę się poczułem jak za starych dobrych czasów.
    "Nie mamy pana płaszcza i co mi Pan zrobisz"


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1