  • Data: 2004-03-29 13:09:59
    Temat: Re: Wyrok: naprawienie szkody w wys. x zł - pytanie o szczgoly
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcyś" <m...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:c44q71$rs1$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Bartosz Śmigaj" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Przed sporządzeniem aktu oskarżenia podejrzany
    > ma prawo zazajomić się z aktami sprawy, więc
    > już jest po tajemnicy.
    > Trzeba było wystąpić o zastosowanie art. 184 kpk
    > jeszcze w toku śledztwa.

    Niekoniecznie zaraz 184. Mozna zastrzec swoj adres, skladajac zeznanie. Ale
    oczywiscie tez nalezy to zrobic przed przejrzeniem akt przez oskarzonego, a
    nawet przed wpisaniem adresu w jakikolwiek protokol. Zastrzezenia adresu nie
    trzeba w ogole uzasadniac, kazdy ma do tego prawo.

    --
    pozdrawiam:-) Marek