  • Data: 2004-04-08 18:17:17
    Temat: Re: Wyrok nakazowy???
    Od: "bart" <o...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zalezy mi głownie na tym zeby nie płacić (bo szczerze to nie mam z
    > czego teraz :((

    mnie zlapali w sluzbowym samochodzie a mialem 1,11 mg/dm3 tak wiec sporo
    :( nie pilem ale bylem mocno skacowany po 2ch dniach picia swiatecznego a
    musialem prace wykonac ktora wykonywalem samochodem. Rozprawe mialem
    normalna przed sadem i wyjasnilem nawet to ze zostalem wystawiony (kolezanka
    wrrr z pracy kazala mi podjechac w jedno miejsce a jej maz pracowal w
    drogowce wiec mieli cynk ze jestem troche lewy i juz na mnie czekali niby
    zwykla kontrola ale niech pan dmuchnie...) Stracilem prace zostalem
    bezrobotny i z kredytem do splaty wiec poprosilem sad o jak najmniejsza
    grzywne bo nie mam z czego placic i prosilem odrazu o rozlozenie na raty z
    jak najpozniejszym terminem splaty ze wzgl na ciezka sytuacje finansowa
    Dostalem: 3 misiace na iles tam (chyba rok) wyroku oraz prawko zabrane na 1
    rok bo za ta ilosc mniej nie mozna mi bylo dac do tego sedzia orzekl ze nie
    poniose kosztow sadowych i nakazal wplacic 100pln na szpital dzieciecy i nic
    poza tym :)
    Sa jeszcze sedziowie co rozumieja ludzkie sprawy i sa wyrozumiali w wyrokach
    !!! Chwala im za to i pozdrawiam wszystkich porzadnych sedziow takich na
    jakiego ja wlasnie trafilem.