  • Data: 2008-12-31 15:15:46
    Temat: Re: Wyrok SN - odpowiedzialnosc za przelew
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Gru, 15:30, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > Jak wklikasz zly numer rachunku to tak naprawde mozesz miec pretensje tylko
    > i wylacznie do siebie
    >
    > Icek

    Tylko i wylacznie Twoim prywatnym zdaniem co w zaden sposob nie
    wyplywa na otaczajaca nas rzeczywistosc. Bo jak pokazuje omawiane
    orzeczenie sa sytuacje, w ktorych pretensje mozna miec do banku.

    Jakbym pomylil sie przy wpisywaniu rachunku bankowego i kase tytulem
    "oplata za gaz" dla "gazownia s.a" wyslal do Jana Kowalskiego to Jan
    Kowalski musialby mi ta kase oddac. Jakby to bylo niemozliwe czesc
    kasy oddal by mi bank.

    TAKIE NA WSZYSTO CO SWIETE JEST W TYM KRAJU PRAWO. Co potwierdzone
    jest w tym orzeczeniu.

    Na czym opierasz swoje teorie, ze jest inaczej?

    Moze poprostu chcialbys? Albo Ci sie wydaje? Ale co Twoje chcenie ma
    wspolnego z obowiazujacym stanem prawnym?