  • Data: 2003-05-09 15:56:13
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy bez stalego miejsca zamieszkania
    Od: "Paweł" <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sly" napisał

    > Czy ktos moze mi odpowiedziec w jaki sposob mozna wyrobic prawo jazdy
    jesli
    > nie ma sie miejsca zameldowania? Czy jest jakas odpowiednia ustwa
    > dotyczacego powyzszego tematu?

    lepiej trafic nie moglicie pracuje w wydziale komunikacji w prawach jazdy :)

    Istnieje mozliwosc wydania prawa jazdy bez meldunu stałego o ile jest to
    podparte uzasadnionymi wzgledami ( tak mowi ustawa prawo o ruchu drogowym)

    przykład:
    pani X mieszkała na terenie powiatu Y zameldowała sie czasowo w miejscowosci
    Z ze wzgledu na poszukiwanie pracy bo w miejscowosci Y miała małe szanse
    znalezienia pracy
    wydalismy jej prawo jazdy bez miejsca zameldowania
    w takich przypadkach spisuje sie protokół przesłuchania strony we własciwym
    miejscowo wydziale komunikacji

    Paweł
    p...@t...net