  • Data: 2008-01-29 12:37:59
    Temat: Re: Wyrejestrowanie samochodu w Polsce-problemy
    Od: T...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem ciebie dotyczyć będzie art 71 ust 7 ustawy prawo o ruchu
    > drogowym. Tak jakbyś rejestrował pojazd spowadzony z zagranicy od nowa.

    Niestety nie, ponieważ jak mi powiedziano w wydziale komunikacji oraz
    Ministerstwie Infrastruktury, mnie obowiązuje cała ustawa (jak i
    wszystkich posiadaczy pojazdów w Polsce), również Art. 79. 4 mówiący
    że: ""Pojazd wyrejestrowany nie podlega potwornej rejestracji"

    :-(

    >Zglos sprawe do NSA:

    Dzwoniłem dzisiaj do NSA i przedstawiłem swój problem. Usłyszałem
    jedynie że oni będą mogli się zając tą sprawą dopiero w przypadku
    kiedy wydział komunikacji odmówi mi rejestracji samochodu w Polsce, w
    wiec wtedy gdy go wyrejestruje i będę chciał ponownie zarejestrować po
    powrocie do Polski. Jednym słowem powiedzieli mi ze muszę się wpędzić
    w poważne kłopoty (tzn. wyrejestruje i wydział komunikacji odmówi mi
    ponownej rejestracji) i dopiero wtedy oni będą mogli zadziałać. I to
    oczywiście bez żadnej gwarancji powodzenia (co oczywiście rozumiem).
    To ja dziękuje za taką rade .......
    Nie mam też za bardzo możliwości aby się skontaktować z adwokatem bo
    nie przebywam w Polsce :-(

    Zaczynam powoli tracić pomysły co z tym dalej robić

    Dzięki wszystkim za rady
    Tomek