    From: "Kubaz" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyprzedzanie w korku
    Date: Thu, 6 Nov 2003 23:15:12 +0100

    > szczescie że to wychwytuję.i odpuszczam.
    > jesli chodzi o incydent rover / bmw

    zapamietaj, nie chodzi tu o rower a motocykl

    > to proste droga jest dwu pasmowa ok
    > jest korek stoją dwa rzędy pojadów ok
    > to człowiek sobie otwiera drzwi a dlaczego by nie ?

    sam chyba nie wiesz co mowisz... ktos sobie stoi (nie wazne gdzie, albo
    nawet jedzie) to moze sobie otwierac dzwi gdzie i kieyd mu sie zachce? W
    przepisach jest czarno na bialym ze aby otworzyc dzwi trzeba sie upewnic ze
    bedzie to bezpieczne i nikomu nie przeszodzi.

    > ruchu nie ma
    > skąd mógł przypuszczać że na dwupasmowej jezdni ktos sobie samozwańczo
    > utworzył trzeci pas?

    A wiesz co to jest wyprzedzanie? Bo to jest wlasnie taki manewr a jeszcze
    nie znalazlem przepisu, ktory by mowil ze nie mozna tego robic w korku...

    > równie dobrze przejeżdzając most powinien przepuszczać nisko lecace
    samoloty
    > kierowca ma wiele obowiazków ale bez przesady nie może zwracać uwagi na
    > wszystko.

    bez komentarza... pomysl troche

    > jest jeden przypadek kiedy mógłby tak jechać

    TAK to znaczy jak? Wyprzedzac samochody? to ja chyba nigdy skrecac nie bede
    bo jeszcze ktos pomysli ze wyprzedzam i mandat dostane

    > a dlaczego nie lubię rowerzystów?

    motocyklistow jak juz

    > bo procentowo jest to największa grupa która własnie przepisy ma głęboko w
    > dupie./moje osobiste obserwacje/

    te swoje obserwacje tez sobie mozesz w dupe wsadzic, to samochody powoduja
    prawie wszystkie wypadki z udzialelm motocyklistow (nie mowie o oszolomach
    na hondach 150km/h w miscie, to sa dresy nie motocyklisci - i pewnie takich
    wlasnie nie lubisz)

    > a jak widzę kogos kto w nocy jedzie bez swiateł to nasuwa mi się jedno
    > 1.złodziej
    > 2.bandyta
    > 3.debil

    jak wyzej - motocyklista tak nie robi, to robia tylko dresy, ktorym bogadzi
    rodzice kupili nowa zabawke, najczesciej koncza po kilku(nastu) dniach w
    ziemii

    --
    kz

    P.S.
    Odpowiada sie POD postami a nie jak twierdzisz tak jak ci pan GATES pokazal