  • Data: 2003-07-27 19:22:34
    Temat: Re: Wyprzedzanie ??!! Ważne
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał:

    >ofiary nie mające pojęcia o przepisach.
    Najwazniejsze, że pytają i nie trwają w niewiedzy.
    Idąc 'twym tropem': mijamy też złodziei, morderców, gwałcicieli...

    >A czy ja prosiłem Ciebie o skrytykowanie mojej oceny? ;-P
    Przyjąłeś to jako krytykę ? (Uderz w stół a nożyce sie odezwą ;-)
    Zadałem tylko kilka pytań. Nie musiałes na nie odpowiadać.

    >Ale dać wyraz swojemu potępieniu nieznajomości przepisów o
    >ruchu drogowym przez tzw. kierowców mam prawo.
    Tak, ale nie na tej grupie (NTG) - tu się pisze o istniejącym prawie,
    a nie potępia, ocenia etc.

    >aczkolwiek jest 'niewielka' różnica pomiędzy nieznajomością
    >przepisów/'działania' znaków, a zapomnienie
    W ten sposób dawno, dawno temu tłumaczyliśmy się w szkole
    (wiem na pewno, tylko gdzieś mi się to zwieruszyło).
    99 % kierowców kiedyś wiedziało.... ale już zapomniało.

    To tyle. I tak za dużo, bo nie na temat.

    Artur Golański