  • Data: 2004-07-28 11:10:49
    Temat: Re: Wyprowadziła się i żąda połowy
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jul 2004 02:54:17 +0200, Johnson naskrobał(a):

    > Rozwód orzeka się w ponad 95% przypadków, niezależnie od zgody czy braku zgody.
    > Brak zgody to tylko utrudnienie i przedłużenie. I na dodtake czysta głupota.

    to tylko twoja wersja - moi znajomi juz 2 rok próbują ( bez orzekania o
    winie !!!!) w końcu sędzina po rozprawie powiedziała "ze i tak wam nie dam
    rozwodu tak szybko " :D Miałem niezły ubaw.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org