  • Data: 2011-03-26 20:21:13
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy poleconym
    Od: "dK" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    news:1l7lzyrbictfn.1cma1k83qvqee$.dlg@40tude.net...

    > Pewnie o to, że do Cyfrowego Polsatu, bo chyba o nim tu mowa :) list
    > dochodził w dniu D, a w rozmowie telefonicznej w dniu D+10 konsultant
    > twierdził, że żadnego listu jeszcze nie ma. Na jakość pracy listonosza
    > magicznie wpływało wówczas, pardon my French, wydarcie ryja na rzeczonego
    > konsultanta.

    Trafiłeś w sedno :)
    Natomiast kierujac się cytowanym artykułem KC zadzwoniłem do firmy i
    przedstawicielowi tej fiirmy oznajmiłem o wysłaniu listu w której
    jest moja wola rozwiazania umowy.Rozmowa była oczywiście nagrywana, a na
    moich uszach pani z infolini coś tam wklepywała.
    Pytanie więc, czy moja rozmowa telefoniczna z konsultantem, wypełnia Art 61.

    § 1. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z
    chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego
    treścią. Odwołanie takiego oświadczenia jest skuteczne, jeżeli doszło
    jednocześnie z tym oświadczeniem lub wcześniej.

    i, czy wysłany mail wypełnia poniższe.

    § 2. Oświadczenie woli wyrażone w postaci elektronicznej jest złożone innej
    osobie z chwilą, gdy wprowadzono je do środka komunikacji elektronicznej w
    taki sposób, żeby osoba ta mogła zapoznać się z jego treścią.

    dK