  • Data: 2004-09-24 08:26:09
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę - umowa na czas określony.
    Od: Fryzjer <r...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 10:11:55 +0200, Fryzjer napisał(a):

    > Mam zamiar wypowiedzieć pracodawcy umowe o pracę na czas określony (4
    > lata). W umowie mam zastrzeżenie, ze okres wypowiedzenia wynosi 2 tygodnie.
    > Pracuje od ponad 3 lat. Umowa jest wazna do konca tego roku.

    > Teraz mam kilka pytan:
    >
    > Czytam, ze:
    > "Zgodnie z art.32 k.p. zarówno pracodawca, jak i pracownik mogą rozwiązać
    > umowę o pracę zawartą na okres próbny oraz na czas nie określony.
    > Rozwiązanie umowy o pracę następuje z upływem okresu wypowiedzenia."
    >
    > Czy to znaczy, ze nie moge wypowiedziec umowy o prace? Jak wiec mam sie
> [...]

    Wiem, ze to glupie odpowiadac na wlasny post, ale juz mam odpowiedz na
    pierwsze pytanie:

    "Odnośnie umowy o pracę zawartej na czas określony należy zwrócić uwagę na
    art.33 k.p. Stanowi on, że przy zawieraniu umowy o pracę na czas określony,
    dłuższy niż sześć miesięcy, strony mogą przewidzieć dopuszczalność"

    Wiec juz tyle wiem wiecej :) Niestety nie wiem nadal, jak z pozostalymi
    pytaniami :(
    Prosze o pomoc.