    From: przemo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy najmu przez najemcę
    Date: Wed, 15 Oct 2008 23:25:29 -0700 (PDT)

    Marcin Debowski wrote:
    > Tu się trochę wycofam - nie ma innego adresu, to przecież nie Twoja wina.
    > Podał Ci takie a nie inne formy kontaktu - jego ryzyko, czyli jesli
    > wyślesz na ten jedyny adres z wczesniejszymi zastrzeżeniami, to jest to MZ
    > wsztsko co mogłeś tu zrobić.

    Co do pytań pojawiających się w dyskusji. Zmiany czynszu były ustne i
    mailowe. Wynajmujący występuje w umowie z podanymi danymi Imię
    Nazwisko, adres, nr dowodu. Czyli jest to jego adres. Innego kontaktu
    poza telefonem nie mam.

    Zmiana mieszkania jest już zaklepana, bo po nieudanych negocjacjach
    znalazłem inne lokum. Zrobię tak jak radzicie - telefonicznie
    poinformuję go o wypowiedzeniu umowy, podam dzisiejszą datę i powiem
    od którego miesiąca wypowiadam. Rozmowę nagram i jak w rozmowie nie
    będzie się sprzeciwiał to chyba dowód, że jest to ten miesiąc (nie
    mocny, ale zawsze). Poza tym zapytam gdzie mam wysłać wypowiedzenie.
    Jeżeli powie, że na ten adres gdzie mieszkam to nie moja sprawa -
    wysyłam polecony.

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i rady oraz pozdrawiam całą grupę :)