  • Data: 2008-02-01 16:26:19
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy najmu mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek Kubas wrote:
    > Mam problem, podpisałem umowę najmu mieszkania, w której okres wypowiedzenia
    > wynosi 3 miesiące. Nie stać mnie jednak na to, żeby tam mieszkać i chciałem
    > dać wypowiedzenie na początku lutego, że będę mieszkał do końca miesiąca.
    > Wpłaciłem kaucję równą czynszowi za jeden miesiąc i teraz w lutym chciałem
    > za to mieszkać nie płacąc za czynsz. Czy wynajmujący ma prawo robić mi
    > przeszkody? Uprzejmie proszę o odpowiedź.

    kaucja nie robi za ostatni czynsz, więc na pewno ci będzie robił problemy.
    Po za tym okres wypowiedzenia masz 3 miesiące, czyli jak teraz złożysz
    wypowiedzenie (zapewne skuteczne na koniec miesiąca), to masz prawo
    mieszkać i obowiązek zapłacić za marzec, kwiecień, maj .
    Po maju właściciel odda ci kaucję.