  • Data: 2006-10-04 18:12:12
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy najmu
    Od: "damian" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marqu" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eg0oe1$57j$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam, kilka mięsięcy temu wynajełem mieszkanie od kogoś.
    > Umowa została podpisana na okres nie krótszy niż roku,
    > z zastrzeżeniem że minimalny okres wypowiedzenia to 3 miesiące.
    > Umowa została mi przedstawiona w dniu podpisywania bo szczerze
    > niewidziałem ile tam będe musiał mieszkać. Ostatnio pare spraw się
    > pozmieniało i w związku z tym mam pytanie czy mogę bezkarnie
    > wypowiedzieć taką umowę przy zachowaniu 3 miesięcznego okresu
    > wypowiedzenia, czy muszę się spodziwać jakiś problemów ze strony
    > właścicieli kamienicy?
    >
    > Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedzi
> [...]

    :) kilka dni temu zadałem podobne pytanie tylko sytuacja jest odwrotna:
    wynajmujący mimo, że sam nalegał na okres minimum 2 lat, umowę wypowiedział
    po 7 miesiącach, pod koniec września. Okres wypowiedzenia też 3 m-ce.
    Niestety zbyt wiele nie wyjaśniło się. Z zainteresowaniem więc czekam na
    odpowiedzi jakie tu się znajdą :)

    Damian