eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypowiedzenie umowy › Re: Wypowiedzenie umowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <nf95r8$3kp$5@node2.news.atman.pl> <nf9d55$ahe$1@node2.news.atman.pl>
    <nfaelt$91a$2@node2.news.atman.pl>
    <57191bb1$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 24 Apr 2016 10:47:31 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.2
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <57191bb1$0$22844$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 53
    Message-ID: <571c8824$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-145-74.play-internet.pl
    X-Trace: 1461487653 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22843 94.254.145.74:56683
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:755197
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-04-21 o 20:28, Robert Tomasik pisze:

    >>> Możesz się przeprowadzić gdzieś, gdzie masz zasięg.
    >> Mam się przeprowadzić??? To poważna porada, czy kpina ze zdrowego rozsądku?
    > Po prostu konstatacja mająca Ci uświadomić istniejącą sytuację. Wyobraź
    > sobie, że kupiłeś samochód i okazało się, że nie mieści się do garażu.
    > Sądzisz, że to będzie podstawą do jego reklamowania?

    Bzdurny przykład.
    Prawidłowy przykład zaistniałej sytuacji to będzie:
    Mam garaż o wymiarach 3 x 3 m i drzwi garażowe o szerokości 2 m. Proszę
    mi sprzedać samochód, który będę mógł parkować w tym garażu.
    Proszę bardzo ciężarówka MAN.

    Przecież autor tego wątku wskazał lokalizację, gdzie będzie używał tego
    modemu LTE, a usługa nie jest mobilna lecz stacjonarna.
    Obowiązkiem operatora było upewnić się czy sprzedawana przez nich usługa
    będzie działać. Jeżeli mają wątpliwości to powinni najpierw sprawdzić
    lub zapewnić klientowi okres próbny, w którym użytkownik ma prawo zerwać
    umowę bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
    Jeżeli klient zgłasza, że usługa nie działa to powinni sprawić, żeby
    usługa działała lub rozwiązać umowę i zwrócić pieniądze.
    Tak długo będzie w tym kraju źle jak długo będziemy pozwalać na
    cwaniactwo i jak długo to cwaniactwo będzie bronione przez durne porady
    na forach.

    >
    > Podobnie z Twoim Internetem. On w wielu miejscach działa poprawnie, ale
    > u Ciebie akurat nie i trzeba było to wcześniej sprawdzić.

    Kto ma to sprawdzać? Jaja sobie robisz.
    Jeżeli idę do operatora i podaję lokalizację to jest obowiązkiem
    operatora mnie poinformować, że w danej lokalizacji usługa nie działa.
    Jeżeli tego nie zrobił to występuje niezgodność towaru/usługi z umową.
    Skoro tak jest to jako konsument mam prawo zerwać taką umowę, a
    sprzedawca ma obowiązek zwrócić wszystkie pieniądze oraz poniesione z
    tym koszty, jeżeli nie uda mu się doprowadzić towaru/usługi do stanu
    zgodnego z umową.


    Do autora wątku:
    Gdybym był na Twoim miejscu to złożył bym, reklamację na piśmie z tytułu
    rękojmi powołując się na ustawę prawo konsumenckie (niezgodność
    towaru/usługi z umową) i zażądał doprowadzenia do zgodności, a jeżeli
    jest to niewykonalne to rozwiązania umowy i zwrotu wszelkich
    poniesionych przeze mnie kosztów.
    Operator ma 14 dni na ustosunkowanie się do takiej reklamacji. Jeżeli
    odpowiedź będzie odmowna to pisemnie składam zerwanie umowy, oddaję
    sprzęt i przestaję płacić.
    Operator co najwyżej może mnie pozwać do sądu, ale w sądzie jestem
    przekonany na 100%, że zakończy się jego przegraną.
    Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości udaj się do najbliższego Rzecznika
    Praw Konsumenta. Namiar na najbliższego rzecznika znajdziesz w necie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1