  • Data: 2008-02-26 06:48:42
    Temat: Re: Wypadek w pracy, obciążenie w pracownika 150.000.00zł?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Wg mnie mylicie dwa pojęcia "wypadek drogowy" (jako zdarzenie) i
    > "spowodowanie wypadku drogowego" (jako kwalifikację prawną czynu),

    Rozmawiamy o prawie, a więc o odpowiednim przestępstwie (art. 177 kk).

    > jak nazwać samą sytuację, występującą po umyślnym zderzeniu,

    Umyślne zdarzenie nie jest wypadkiem drogowym. Ile razy mam to powtórzyć?

    > po którym to zderzeniu nieszczęśliwym zbiegiem okoliczności ktoś został ranny?

    Jak "po którym" to znaczy że to są 2 zdarzenia (czyny). A jak "w
    trakcie" to będzie odpowiedni zbieg, ale nadal nie "wypadek drogowy".

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."