  • Data: 2005-05-07 16:01:26
    Temat: Re: Wypadek w drodze do pracy
    Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > niezbyt się czułem. Wizyta na pogotowiu i dojazd do pracy zajęły mi 2
    > godziny, w pracy zamiast o 10 byłem o 12. Zdziwiłem się jednak, gdy po
    > wejściu do pracy spytałem kierownika jak mam się wpisać na listę
    > obecności a ten odpowiedział że mam wpisać godz. 12.....

    nie wiem co Cię zdziwiło, byłeś na pogotowiu o 10 czy o 10 w pracy?
    sprawdź co przysługuje Ci za "wypadek w drodze do pracy" - wpisz w google
    ( http://www.google.pl/search?hl=pl&q=wypadek+w+drodze
    +do+pracy&lr= ) i
    znajdziesz mnóstwo informacji, a to, że kierownik nie pozwolił Ci wpisać
    godz. 10:00, to tylko plus dla niego. Raz - że nie skłamał, dwa - że masz
    mozliwość udowodnienia, że miałeś wypadek. Poczytaj, poszukaj i nie dziw
    się, bo chyba nikt na miejscu twojego kierownika, nie postąpiłby inaczej.

    pozdrawiam,