eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy? › Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
  • Data: 2006-09-12 07:06:16
    Temat: Re: Wypadek rower-auto. Czy kierowca slusznie domaga sie pokrycia kosztów naprawy?
    Od: "Pamela" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę opóźnienie związane z czasem reakcji, to albo coś
    > potężnie kręcisz, albo i tak władowałbyś się w tę ciężarówkę, gdyby np.
    > się zatrzymała.

    hmm....no jechałem ciągle pomimo, że widziałem że przedemną stoi
    ta ciężarówka...miałem jednak jescze do niej spory zapas drogi, w
    miare gdy się do niej zbliżałem to ona zaczęła wyjeżdżać na
    główną ulicę, i jak już pisałem wykonała ten manewr na tyle
    szybko i sprawnie nie że musiałem zwalniać, gdy ona zjechała z
    mojego toru jazdy (t.j. "oczyściła" mi drogę) to byłem moze 2-3
    metry od niej, także spokojnie się z nią minąłem (gdy ona była
    już na ulicy, ja jechałem poboczem)

    > Jeśli przekona sąd, że to wgniecenie to twoja sprawka, to oczywiście.

    no a jak przekona sąd, że to wgniecenie ma od dnia zdarzenia?
    ewentualnie czy jest jakaś szansa udowodnić mu, że miał je już
    wcześniej?