  • Data: 2006-07-23 19:27:20
    Temat: Re: Wypadek drogowy - czyja wina?
    Od: Marian Stopa <s...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Jul 2006 21:05:22 +0200, FlashT napisał(a):

    > To byla droga osiedlowa, wiec zadnych oznaczen nie bedzie.
    > Moim zdaniem to jakas paranoiczna sytuacja... czy ktokolwiek skrecajac w
    > lewo z jednopasmowki patrzy co sie dzieje po lewej na pasie jadacym w
    > przeciwlegla strone??? Tak szczerze... bo ja nie patrze. A moze powinienem
    > zaczac...
    a wlaczajac sie do ruchu, czy zmieniajac pas ruchu patrzysz sie w lusterko?
    bo widzisz to identyczna sytuacja. Wyprzedzajacy nie jest jasnowidzem,
    skoro uznal ze te samochody sobie stoja i nalezy je wyprzedzic to widocznie
    tak wygladala z jego perspektywy ta sytuacja, no chyba ze chcial wjechac z
    premedytacja.

    --
    stopczyk