  • Data: 2008-07-23 12:22:47
    Temat: Re: Wypadek
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ja twierdzę, że zostało ;->

    > Czyżby?

    > Tłumacz się tak, jak zajedziesz drogę karetce albo straży pożarnej...

    albo przedszkolu z twoja babcia na tylnim siedzeniu...

    bredzisz...

    karetka straż czy policja jedzie na sygnale, co więcej tylko idiota
    dojeżdżając na głównej do skrzyżowania z ograniczoną widoczności anie
    zdejmuje nogi z pedału gazu, jakoś nie zauważyłem aby ww pojazdy wpadały na
    oślep na skrzyżowania systemem zamknij oczy i jedź.