  • Data: 2008-07-18 10:43:56
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Matt <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Lip, 10:03, Olgierd <n...@r...org> wrote:
    > Jest jeszcze coś takiego jak ocena prędkości nadjeżdżającego pojazdu. To,
    > że widzę coś w odległości 200 metrów też się bierze pod uwagę.

    Ale masz obowiązek upewnić się, że zdążysz wyjechać - biorąc pod uwagę
    aktualne warunki na drodze. Skąd wiesz, że na drodze którą jedzie
    motocykl nie ma podwyższonej prędkości?

    > ... chyba że widział go w odległości 100 metrów, ale nie przypuszczał, że
    > te 100 motor pokona w czasie 2,5 sekundy.

    Gdyby motocykl pokonał 100 metrów w 2,5 sekundy, to na pewno nie
    skończyłoby się na złamanych nogach jak w tym wątku. A jeśli ktoś "nie
    przypuszczał", to powinien popatrzyć i upewnić się czy zdąży.

    Mnie też taki jeden o mało nie zepchnął na z pasa bo "nie
    przypuszczał" że ktoś może wyprzedzić prawym pasem samochód jadący
    100km/h środkowym (z trzech) pasem autostrady.

    --
    Regards
    Matt