  • Data: 2003-07-17 13:30:16
    Temat: Re: Wyp?ata z bankomatu
    Od: marek <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Bzoma wrote:

    > Wyślij pytanie na pl.biznes.banki podając jeszcze co to za bankomat i co to
    > za karta.

    Dzięki za sugestię rzeczywiście mozna po odpowiedziach na
    pl.biznes.banki zacząc wyciągać jakieś wnioski.

    Mam jednak pytanie także do prawników czy można zastosować w tej sprawie
    ten przepis

    "Bank jest jednak zobowiązany do zachowania bezpieczeństwa powierzonych
    mu środków pieniężnych, a w szczególności do zachowania należytej
    staranności przy dokonywaniu wypłat z rachunków bankowych (Prawo
    bankowe: art. 49, ust. 3; art. 65, ust. 1)"

    w/g tego co napisali koledzy z pl.biznes.banki to wydaje mi się, ze
    należytej staranności bank nie zachował umożliwiając zaistnienie takiej
    sytuacji jak opisana wcześniej.

    pzdr