  • Data: 2019-08-21 23:09:51
    Temat: Re: Wyniki sekcji zwłok Brunona K.
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2019 o 20:56 u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ano, ale nazwa ulicy nie od nazwiska, tylko nazwy osiedla:)
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Kleczków

    Nie inaczej!

    > jak chyba wiesz grono wielbicieli smarta na soc.culture.polish ma inne
    > zdanie:)))))))))))

    Nie wiem nic o grupach wielbicieli ze ściepy i jakichś ich przekonaniach.

    ZK przy Kleczkowskiej to kawał historii więziennictwa.

    Gilotyna:
    http://www.polska1918-89.pl/pdf/wroclawska-gilotyna,
    5600.pdf

    Żołnierze wyklęci, np. 22-latka w 8 lub 9 miesiącu ciąży - pamiętajcie,
    sięgając do gazety Szechtera:
    http://wdolnymslasku.com/2017/06/23/kim-byla-helena-
    motykowna/

    --