  • Data: 2008-04-21 19:21:58
    Temat: Re: Wynajmujący a udostępnienie mieszkania
    Od: Derin <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > dlaczego jeszcze nie zmieniłaś zamka w
    > w te włamania można się bawić, ale w razie czego to jak coś udowodnisz? np.
    > że coś ci zginęło,
    > zmieniasz zamek i wrazie wałmania masz ewidentny dowód dla policji.

    Korci mnie kupienie kamerki internetowej i odpowiednie skonfigurowanie
    jej tak, by mieć dowód na to, że wchodziła, była, itp.

    > p.s. ż tak teraz ciężko z mieszkaniami że nie możesz go zmienić?

    Jesteśmy w trakcie szykowania wypowiedzenia i szukania mieszkania. I
    wypowiedzenie będzie chyba ostatnim dowodem naszego dobrego
    wychowania. Do końca maja raczej nas tam nie będzie. Niech się inni
    martwią.