eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWynajmowanie mieszkania w Polsce a pobyt i praca za granicą - kilka pytań [długie]Re: Wynajmowanie mieszkania w Polsce a pobyt i praca za granicą - kilka pytań [długie]
  • Data: 2008-06-03 16:51:47
    Temat: Re: Wynajmowanie mieszkania w Polsce a pobyt i praca za granicą - kilka pytań [długie]
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > dlatego pisalem o uiszczaniu oplat osobiscie, wtedy zadnym dluznikiem sie
    > nie stajesz, bo nie ma dlugu, rozwiazac umowy zawsze zdarzysz, a jest to
    > zawsze jakis argument przetargowy w pozbyciu sie niechcianych lokatorow

    U mnie fakturę za energię wystawiają raz w roku. Nie chciałbym być nagle
    zaskoczony kwotą rzędu kilkudziesięciu tysiecy i miec na pocieszenie to, że
    odetnę lokatorom media....

    > do tego nie kazdy najmujacy ma ochote czekac az mu media (prad, gaz)
    > podepna

    Nie ma żadnej przerwy w dostawie. Ty i lokator idziecie do dostawcy mediów,
    on spisuje nową umowę i umawiacie się na przekazanie stanu liczników. W
    wybranym dniu przychodzi inkasent i od jego odczytu zaczyna obowiązywac nowa
    umowa.