  • Data: 2011-04-06 18:05:52
    Temat: Re: Wynajem pokoju
    Od: "Papso5murfs" <f...@P...zł> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik <profesor_kinbote> napisał:
    > nie powiedzialbym ze to babina tylko
    > glupie maksymalnie rabniete babsko
    > ktore zafundowalo mi koszmar prawie
    > jak z horroru "Pila 18" albo cos takiego
    > zobacze czy odda za dwa tygodnie jak napisala ze
    > ma oddac - poki co mam spokoj

    nie widzę tfojego pierwszego posta wiec nie wiem co tam ci się stało, ale
    skoro babsko krwi ci napsuło to nie zapominaj o zemście ktura jest
    słodka!:O)
    tak więc uratowałeś się tylko tym że masz potwierdzenie wpłaty za wynajem, a
    więc nie wmówi ci że nie wynajmowałęś u niej:O)
    a po zakończeniu roku podatkowego proszę upszejmy donosik do US o
    podejrzenie niepłacenia podatkuf, z dołączonym kserem dowodu wpłaty za
    wynajem, pewnie donosik do urzędu miasta i ewentualnie spułdzielni
    mieszkaniowej też może jej krwi napsuć, więc pamiętaj ze zemsta jest
    słodka!:O)