    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wynajem pokoju
    Date: Tue, 29 Mar 2011 10:14:02 -0500

    On 3/29/2011 9:26 AM, p...@p...onet.pl wrote:

    > kapletnie rabniete babsko (krzyczy do swojego syna 'ty k.rwo')
    > (widze sam ze jestem 'naiwny' skoro dalem sie wkrecic w takie mieszkanie)
    >
    > powiedzialem ze wole sie wyprpwadzic niz mieszkac
    > do 17 i niech zwroci mi 300z - zgodzila sie i napisala
    > papier ze jest mi winna 300z i odda do 1maja
    >
    > po czym pol godziny pozniej powiedziala ze nie odda bo nie
    > przypomina sobie bym placil - powiedzialem ze pojde do sadu i do
    > urzedu skarbowego bo wynajmuje ludziom i ich oszukuje (jak widac na moim
    przykladzie)
> [...]
    czekać do 1 maja
    potem ją uprzedzić, że jak sprawa wyląduje w sądzie, to bedzie musiała
    oddać 300 zł, koszty sprawy sądowej, koszty twojego prawnika, koszty
    komornika i że szacujesz całośc na jakieś 4- 5 tyś.
    Wiec alob daje ci 300 zł teraz, a ty jej oddajeszs papier albo wiecej
    cie nie zobaczy, ale niech sie spodziewa poleconego z sądu.
    Pewnie nie odbierze jak to zwykle bywa wiec bedziesz miał sprawę
    ułtwioną bo sie nawet nie bedzie miała od czego odwoływac.