  • Data: 2011-03-15 08:16:08
    Temat: Re: Wynajem garazu - eksmisja
    Od: "MarkX" <hk@.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:illqai$feu$1@inews.gazeta.pl...

    > Od napisania i wysłania najemcy 'Wezwania do zapłaty' (wzory znajdziesz)
    > na
    > adres jaki masz wskazany w umowie najmu i w sposób jaki masz zapisany w
    > tej
    > umowie najmu.
    > Dla celów dowodowych najlepiej poleconym, ale nawet uczciwy człowiek
    > przegrywa w PRL-bis z tzw. PUP-PP i opierdalającym się listonoszem.
    > Możesz dostarczyć to wezwanie np. osobiście, znów dla celów dowodowych
    > najlepiej przy jakichś świadkach.

    Witam ponownie.
    Sytuacja troche sie zmienila. Gosc sie zjawil, ma przyniesc kase dzis
    wieczorem. Zakladajac, ze sie zjawi chce mu wreczyc wypowiedzenie tak czy
    inaczej. Dostanie do podpisania. Pytanie, co jezeli gosc nie opusci garazu w
    wyznaczonym terminie? Mam prawo otworzyc garaz i na smietnik?

    pozdrawiam
    MarkX