  • Data: 2011-01-22 21:02:53
    Temat: Re: Wynajem.
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ihffer$hfu$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam mieszkanie na własność.
    > Wynajmuję je rodzinie z dziecmi. Mieszkają już dwa lata, w tej chwili
    > przedłużyliśmy umowę na trzeci rok. Umowa nie jest zgłaszana nigdzie.
    > Nie chodzi mi o aspekt legalności takiego przedsięwzięcia, choć oczywiście
    > jakby nie było - jest to nielegalne, bo pieniądze pobieram.
    >
    > Chcę zapytać czy mogę mieć problemy typu jakies nieprzewidziane
    > przewłaszczenie albo coś podobnego i w konsekwencji stracić mieszkanie?

    No to wynajmujący mają cię w ręku...
    A mieszkanie możesz stracić - nazbiera się zaległości, odsetek, dodatkowo US
    przyłoży ci karę, nie będziesz miał z czego spłacić to cię zlicytują i tyle.

    PS. Ja bym miał pomysł, żeby do takich sytuacji dostosować jakiś przepis o
    przepadku przedmiotu służącego popełnieniu przestępstwa skarbowego ;))

    --
    Jotte