    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana skrzynek pocztowych
    Date: Fri, 13 Mar 2009 17:10:55 +0100

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:gpctkg$4gf$2@news.interia.pl Przemysław Adam Śmiejek

    > Gówniarz z was, Śmiejek, a nie ludzie.

    Pacz pan, pomimo, że nie jestem w ZNP tom gówniarz.

    > Podałeś swoje dane już dawno

    Wiem. Od 10 lat mnie ludzie w Sieci znają i pełno jest publikacji z moim
    nazwiskiem. Już ci kiedyś mówiłem, jak se ryja moim nazwiskiem
    wycierałeś, że średnio inteligentna małpa jest w stanie wyguglać moje
    prace osiągnięcia.

    > i dopiero potem, jak zrobiłeś z siebie durnia

    No tu masz rację, rozmawiając z tobą robię z siebie durnia, bo nikt
    normalny na ciebie nawet nie splunie.

    > Pamiętasz jak się zburzyłeś gdy przypomniałem publicznie kim jesteś
    > naprawdę?

    Bynajmniej. Niczym się nie zburzyłem, a gogle są świadkiem, że pełno w
    Sieci o mnie informacji. Ale twoja tempota o mores tego pojąć nie może.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek