    From: Travis <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymiana dowodu
    Date: Wed, 11 Jul 2007 10:12:17 +0200

    Liwiusz wrote:

    > Moje propozycje:
    > 1. Czy będzie mógł wyrobić i odebrać paszport? -> Czy podczas tej
    > operacji można legitymować się poprzednim paszportem?

    Mozesz, ale nie bedac w Polszy tzn. jestes za granica i chcesz sobie
    wyrobic nowy paszport w konsulacie. Chociaz sam nie wiem jak sprawa
    bedzie wygladala jesli posiadasz miesce stalego zameldowania w Polsce.

    Dzisiaj dzwoniac do Urzedu Wojewodzkiego dowiedzialem sie, ze musze
    koniecznie przedstawic swoj DO inaczej nie wymienie sobie paszportu. Dla
    mnie to troche dziwne, bo to jest w koncu tylko wymiana. Wyglada na to,
    ze bede zmuszony wyrobic sobie za granica, bo nie zdaze wyrobic sobie DO
    i paszportu.

    A...zeby nie bylo tak smutno:). Bez DO osobistego przez ostatnie 6lat
    zylo mi sie bez wiekszych trudnosci, az do teraz kiedy waznosc paszportu
    mi sie konczy.

    Pozdrawiam
    Travis