  • Data: 2004-02-10 19:23:25
    Temat: Re: Wymeldowanie z mieszkania
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > TAK

    to wytlumacz mi jakim cudem? niemozliwe jest wymoldowanei sie donikad.
    Ludfzie bez stalego zameldowania to sa tylko te osoby ktore zostaly
    wymeldowane w wyniku sadowego nakazu. Wg ustawy gmina ma obowiazek
    zameldowac takiego osobnika w lokalu z mienia komunalnego. Niestety w
    ustawie tej jest forma "w ramach mozliwosci", jako ze gminy pozbywaja sie
    majatku sprzedajac co siue tylko da po prostu czesto sie zdarza ze nie
    wykonuja swojego obowiazku i stad bezdomni bez zameldowania. Niewatpliwie
    jednak to anomalia prawna po w porzadku prawnym na dzien dzisiajszy
    niemozliwe jest nei miec zameldowania. Niestety rzeczywistosc jak zwykle
    powala niedobre prawo.