  • Data: 2007-09-19 14:51:35
    Temat: Re: Wymeldowanie małżonka.
    Od: oliveira <_...@g...pl_> szukaj wiadomości tego autora

    > Żona wyprowadziła się i mieszka obecnie z kochankiem w wynajmowanym
    > mieszkaniu. Jakie mam szanse na jej wymeldowanie - mieszkanie jest
    > moje, kupione przed ślubem. Ona straszy mnie, że nigdy sie nie
    > wymelduje. W ten sposób blokuje mi sprzedaż mieszkania.

    Złóż w Urzędzie Miasta wniosek o wymeldowanie z urzędu. Procedura jest
    tak, że zwykle policja wypytuje sąsiadów czy osoba faktycznie już nie
    zamieszkuje, robi wywiad, sprawdza, czy w mieszkaniu nie trzyma swoich
    rzeczy, etc. Wydawana jest decyzja w I instancji, jeśli nie zostanie
    zaskarżona w urzędzie wojewódzkim sprawa jest zamknięta. Jeśli nie
    zamieszkuje - znaczy nie odbierze zawiadomienia o zakończeniu
    postępowania, a co za tym idzie nie odwoła się.

    --

    marcin

    Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.