    From: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie lokatora bez umowy o nejem, mozna?
    Date: Wed, 22 Mar 2006 15:15:08 +0100

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    news:slrne22mjr.15q.pipene-news@beast.tu.kielce.pl..
    .
    > In the darkest hour on Wed, 22 Mar 2006 13:39:54 +0100,
    > tarcamion <t...@l...tlen.pl> screamed:
    >>

    > Nie ma znaczenia. Znaczenie ma czy ma jakieś prawo do tego mieszkania.

    Raczej znaczenie ma czy tam faktycznie mieszka. Jesli mieszka to nie można go
    wymeldowac bez jeg zgody a jesli nie mieszka to
    jest na to procedurka.

    Nawet po wymeldowaniu trudno go bedzie legalnie wywalic chyba ze przy użyciu "karków"
    ale do tego wymeldowanie tez nie jest
    potrzebne.

    Zameldowanie zasadniczo nic nie ma wspolnego z prawem do lokalu a jedynie z faktem że
    ktos gdzies tam zamieszkuje. Oczywiście
    urzad bez zgody właściciela nie zameluduje ale jak juz ktos jest zameldowany i
    mieszka to niepłacenie/dewastowanie etc niewiele
    pomaga w wymeldowaniu.

    A.