  • Data: 2006-03-22 14:17:14
    Temat: Re: Wymeldowanie lokatora bez umowy o nejem, mozna?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In the darkest hour on Wed, 22 Mar 2006 15:15:08 +0100,
    Arek Margraf <U...@p...onet.plNOSPAM> screamed:

    > Raczej znaczenie ma czy tam faktycznie mieszka. Jesli mieszka to nie można go
    wymeldowac bez jeg zgody a jesli nie mieszka to
    > jest na to procedurka.
    >
    > Nawet po wymeldowaniu trudno go bedzie legalnie wywalic chyba ze przy użyciu
    "karków" ale do tego wymeldowanie tez nie jest
    > potrzebne.
    >
    > Zameldowanie zasadniczo nic nie ma wspolnego z prawem do lokalu a jedynie z faktem
    że ktos gdzies tam zamieszkuje. Oczywiście
    > urzad bez zgody właściciela nie zameluduje ale jak juz ktos jest zameldowany i
    mieszka to niepłacenie/dewastowanie etc niewiele
    > pomaga w wymeldowaniu.

    Ehh..
    Czyli wracając do tematu - nie ma znaczenia fakt zameldowania...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 15:16:50 user up 10923 days, 3:11, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    #define QUESTION ((bb) || !(bb)) -- Shakespeare.