    From: "Bogdan" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wymeldowanie
    Date: Sun, 22 May 2005 08:48:03 +0200

    Witam ponownie
    Nie sądziłem ze sprawa jest tak skomplikowana. Chciałbym jeszcze nadmienić
    że narazie opłaty są pokrywane w 100% oczywiście przez syna. Moje problemy z
    praca rozpoczęły się jak sie rozchorowałem (choroba wieńcowa nadciśnienie).
    Jednak dla zusu to za mało żeby dostać rentę a zasiłek dla bezrobotnych też
    mi się nie należy bo przez ostatnie 3 lata byłem zatrudniony na pół etatu.
    Reasumując chodzi mi tylko o to żeby w jakiś sposób zminimalizować opłaty a
    gdyby jedna osoba która i tak nie mieszka została wymeldowana napewno opłaty
    by się zmniejszyły. Moja żona niestety jak już nadmieniałem niema zamiaru
    się dokładać. Ogląda u mamusi wszystkie telenowele jakie tylko są możliwe i
    jest bardzo szczęśliwa. Ja zajmuje się domem sprzątam gotuje piorę bo
    chociaż w taki sposób staram się pomóc synowi żeby miał normalny dom. Wiedze
    że przede mną dopiero nerwy się zaczną bo sprawy są skomplikowane i trzeba
    mieć końskie zdrowie żeby z tym wszystkim dać sobie rade. Jeszcze raz bardzo
    serdecznie Wszystkim dziękuję za informacje bo każda jest dla mnie cenna
    Pozdrawiam
    Bogdan