  • Data: 2008-10-07 21:15:43
    Temat: Re: Wymeldowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Oct 2008, artek wrote:

    > Witam
    >
    > Moja znajoma mieszka z dzieckiem od urodzenia u swojego Ojca.
    > Od kilku miesięcy pracuje za granicą ale przyjeżdża do Polski raz na trzy
    > miesiące.
    > Została wymeldowana z mieszkania.
    > 1.Pytanie: Czy Ojciec jako głowny najemca może tak postąpić?

    http://tiny.pl/sqfh
    ...czyli:
    http://groups.google.pl/groups?as_q=&num=100&scoring
    =r&as_oq=meldunek+zameldowa%E6+wymeldowa%E6&as_ugrou
    p=*.prawo
    (oczywiście tematy o prawie jazdy do pominięcia, chodzi o te
    związane z prawem do lokalu!)
    Meldunek *powinien* oddawać stan faktyczny dotyczący miejsca
    zamieszkania.
    Skoro nie mieszka...
    Z drugiej strony rozumiem sugestię: "mieszka, ale tymczasowo mieszka
    za granicą". Tak miało być?
    Jeszcze jednego nie napisałeś: jaka była procedura wymeldowania.
    Bo jak osoby która ma być wymeldowana "nie można znaleźć", to jak
    na mój gust powinno mieć miejsce postępowanie administracyjne
    pt. "wymeldowanie z urzędu".
    Jedyne czego można się przyczepić, to ew. pytania dlaczego urząd
    się nie odezwał do wymeldowywanego (chyba powinien go ukarać
    mandatem za niedopełnienie obowiązku?) - czy ojciec przypadkiem
    nie zeznał nieprawdy (że nie wie, gdzie zameldowana osoba
    przebywa).

    > 2.Pytanie: Od czego ma zacząć aby cofnąc albo anulować tą decyzję?

    Trzeba by postawić chyba pytanie...
    W jakim celu?

    Podobno to niegrzecznie odpowiadać pytaniem na pytanie :), ale
    IMVHO od czegoś trzeba zacząć dyskusję!

    pzdr, Gotfryd