  • Data: 2003-02-15 23:35:35
    Temat: Re: Wyłudzenie????
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wiesław Dudek" <n...@s...invalid> wrote in message
    news:b2mht8$74u$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Właściwie nie zamierzałem się włączać w tą dyskusję lecz nie lubię jeśli
    kpi
    > się z kogoś
    > bo on nie zna się na danej dziedzinie a ja tak. I tylko w tym celu się
    > włączyłem.

    Wlasciwie aby zakonczyc, to zwracam uwage, ze nie kpilem nigdy z kogos kto
    nie wie. Zrugalem, moze zbyt stanowczo, kogos kto nie wie, a wydaje mu sie,
    ze wie i moze wypowiadac rózne kategoryczne sady, które sa powtarzanymi
    bradniami rodem spod budki z piwem. To róznica i to spora. Troche czasu
    spedzam wlasnie tu, na tlumaczeniu ludziom ,którzy nie wiedza i absolutnie z
    nich nie kpie, bo wiem, ile wysilku ja wlozylem juz w nauke i dopiero
    odkrywam, jak wiele jeszcze przede mna. Dopiero po latach moge stwierdzic,
    ze wiem, ze nic nie wiem.

    > Choć rozumiem poirytowanie osoby, która słyszy kompletne banialuki.

    Ciesze sie, ze potrafisz to zrozumiec.

    Depi.