    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wylaczenie rekojmi na Allegro
    Date: Mon, 16 Nov 2009 21:53:37 +0100

    (16.11.2009 21:37), Liwiusz wrote:

    > Ale obie strony (kupujący i sprzedający) zgodziły się poprzez
    > akceptację regulaminu allegro, iż rękojmia nie będzie wyłączana.

    Myślę że jednak pierwszeństwo by miał zapis w aukcji, bo jednak w umowie
    między Allegro a kupującym to Allegro się zobowiązało iż rękojmia będzie
    wyłączona, a nie sprzedający. Między sprzedającym a kupującym jest umowa
    o zupełnie innej treści.

    Więc ja to widzę tak że (potencjalny) kupujący może mieć pretensje do
    Allegro że znalazł aukcję inną niż mu obiecali.

    Powiedzmy że ktoś wystawił kubek ze swastyką (widoczną na zdjęciach w
    aukcji) i ktoś go kupił zanim Allegro to zablokowało. Idiotyzmem by było
    żeby kupujący miał pretensję do kupującego że mu sprzedał kubek ze
    swastyką, skoro on się spodziewał że swastyki jednak tam nie będzie bo
    tak ma w regulaminie.

    p. m.