  • Data: 2009-11-16 14:24:46
    Temat: Re: Wykupić się, czy nie warto
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (14.11.2009 22:33), Marcin Wasilewski wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Nie mylisz się. Co najśmieszniejsze byli posiadacze mieszkań
    > spółdzielczych lokatorskich mają obecnie większe prawa niż posiadacze
    > mieszkań spółdzielczych własnościowych, którym szkoda 800 zł, aby dokonać
    > przekształcenia.

    Wydaje mi się że rzeczony przepis uwalił TK, co prawda dał czas na
    funkcjonowanie do końca roku, ale spółdzielnie zapowiedziały (w tym
    moja) że wobec tego będą blokować ile się da.

    Mój tok rozumowania jest taki: skoro spółdzielnia będzie blokować i
    opóźniać, bez większego problemu uda jej się zwlec na następny rok,
    przestanie obowiązywać przepis o odpowiedzialności karnej za
    niedokonanie przeszktałcenia w jakimśtam terminie, więc żadna siła nie
    zmusi spółdzielni do dokończenia przekształcenia.

    Jest gdzieś luka w w/w rozumowaniu?

    p. m.