eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWykup lokatorskiego mieszkania do wlasnosciowego a nieuregulowana sprawa gruntow › Re: Wykup lokatorskiego mieszkania do wlasnosciowego a nieuregulowana sprawa gruntow
  • Data: 2007-12-21 10:40:02
    Temat: Re: Wykup lokatorskiego mieszkania do wlasnosciowego a nieuregulowana sprawa gruntow
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:
    > druga mozliwosc to spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu, i jak
    > napisales wyzej, spoldzielnia nie moze ci zbyc tego lokalu, tylko co
    > najwyzej prawo do niego, przypuszczam ze jak wystapisz z prosba o
    > przesksztalcenie spoldzielczego lokatorskiego prawa do lokalu, na
    > spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu, to nie bedzie problemow, a
    > w kazdym razie trudno im ci bedzie odmowic

    Nie, mnie chodzilo o przeksztalcenie do wlasnosciowego spoldzielczego prawa,
    wszystko po to, by moc uzyskac kredyt hipoteczny.
    Dzisiaj jeszcze raz dzwonilem i tym razem mi powiedzieli, ze spoldzielnia ma
    juz uregulowane i wykupione grunty, czekaja tylko na akt notarialny i ksiege
    wieczysta i ze to moze potrwac nawet do kwietnia-maja, bo sady sa oblozone.
    Ktos mnie robi w konia, czy to mozliwe ?

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    Klub Thundercata: http://www.motocykl.org/thundercat