    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykorzystanie kabla?!
    Date: Sat, 17 Dec 2005 13:33:55 +0100

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    news:e1htsc87sqbi$.ttz2u5s2uhkj$.dlg@40tude.net...
    > Albo ja nie rozumiem pierwszego posta - albo Ty.
    > Cytat:
    > Około połowa roku to np. czerwiec - do tego dodajmy skrajne dwa
    miesiące
    > zawieszenia...mamy sierpień...
    > Obecnie jest grudzień - przyznasz że minęły te dwa miesiące?

    Jeśli by się umówili na dwa miesiące, to termin mija po dwóch i nie ma
    o czym mówić. Ale oni się niezobowiązująco umówili na 1-2 miesiące, a
    co więcej druga strona po upływie tego terminu nie zrobiła nic. A
    zatem należy przyjąć, że strony umówiły się bezterminowo, a okres 1-2
    miesięcy podano jedynie orientacyjnie. Taka umowa wymaga
    wypowiedzenia.

    > Inna sprawa że pytający usunął maila z tą prośbą.

    To ma małe znaczenie, bo mail i tak jest takim samym dowodem jak jego
    zeznania.

    > Ale... ciekawi mnie czy pytający wyraził zgodę na zawieszenie i w
    jaki
    > sposób to uczynił - czy pisemnie, czy poprzez maila....

    Pewnie po prostu przestał wystawiać faktury i tyle.

    > Sprawa z tym związana - czy ów klient posiada zgodę pytającego na
    > zawieszenie świadczenia usługi :)
    > Domyślasz się do czego zmierzam ;)

    Skoro nie wystawiał faktur, to łatwo dowieść bez żadnych dokumentów
    faktu zawieszenia. To raczej nasz pytający powinien być zainteresowany
    posiadaniem takich dokumentów na wypadek kontroli skarbowej. nie
    zapominaj, ze ma on umowę z jakimś gościem i nie wykazuje z tego
    tytułu przychodów. Skarbówka może to uznać za darowiznę.