    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wykorzystanie kabla?!
    Date: Sat, 17 Dec 2005 04:40:44 +0100

    Dnia 17 gru o godzinie 04:21, na pl.soc.prawo, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wystawić możesz, ale powątpiewam, czy to ma sens.

    Przecież gostek nie płaci - dlaczego nie miałoby sensu?

    > Skoro nie wypowiedział na ściśle ustalony czas, to nie wiadomo od kiedy liczyć.

    Chodzi że gostek zawiesił korzystanie z usługi, czas zawieszenia minął.
    Teraz czy chce czy nie - musi płacić. *Gotowość świadczenia usługi* ze
    strony dostawcy.

    Co do faktu zawieszenia....
    Powinno to być ujęte w regulaminie, umowie. Tak samo maksymalny okres na
    jaki można świadczenie usługi zawiesić. Generalnie dostawcy usług
    umożliwiają zawieszenie świadczenia usługi - ale nie tak zupełnie
    bezpłatnie. Kwota jest to np. 30 - 50% opłaty stałej.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany