  • Data: 2009-11-11 21:09:16
    Temat: Re: Wydawnictwo zada ksera dowodu osobistego
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ąćęłńóśżź pisze:

    > Rozmawiamy o czym innym - o warunkowaniu spełnienia świadczenia przekazaniem ksera
    DO.

    Właśnie o tym rozmawiamy. Nie widzę przeciwwskazań, abym zlecił
    tłumaczenie (bo chyba o to w tym wątku chodziło) osobom, które zechcą mi
    przedstawić xero swojego dowodu. Kto nie chce, ten nie znajdzie we mnie
    zleceniodawcy. Wolno mi.

    W tym konkretnym przypadku wydawnictwo żąda xera dowodu już po
    wykonaniu zlecenia. W takim przypadku zapłata się należy nawet mimo
    niezrealizowania tego żądania.

    I pytanie brzmiało: czy mogą żądać? Czy muszą spełnić jakieś warunki?
    Czy muszą xero dostać? Mogą, nie muszą, nie muszą.

    > A właściwie dlaczego nie powinno być to ksero dłoni z odciskami palców?

    No właśnie, dlaczego nie, skoro strony tak chcą? Może być i xero
    dłoni z odciskami palców.

    > Czy nawet ksero d... posadzonej na kserokopiarce?

    jw.

    --
    Liwiusz