  • Data: 2007-03-12 19:47:55
    Temat: Re: Wulgarny nauczycie.
    Od: "zenek" <d...@d...dd> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Patryk" <p...@y...com> napisał w wiadomości
    news:0b7b.00000161.45f5a9a7@newsgate.onet.pl...
    > Na nich niestety nie możemy liczyć. A jak myślisz żeby nagrać jego
    > wypowiedź i
    > przesłać ją po ministerstwa wraz z podpisami uczniów któży byli świadkami
    > jego
    > zachowania to by coś dało?? Bo z tego co mi wiadomo to do dyrekcji już
    > wpływały
    > pisma na jego temam i nigdy żadne działania nie zostały podięte tylko
    > zawsze
    > pogarszały sytuacje.

    Uważam ,że wszystko powinno mieć jakąś logiczną kolejność. Po pierwsze
    porozmawiałbym na Twoim miejscu spokojnie z nauczycielem , informując ,że
    sprawa nabierze dalszego biegu , jeśli nie zmieni postępowania. Tylko
    spokojnie i bez emocji - to jest skuteczniejsze niż szczeniackie
    podskakiwania. Po drugie jeśli by to nie pomogło, wysłałbym pismo do
    dyrekcji z opisem sytuacji i z prośbą o ustosunkowanie się do tego pisma np.
    w ciągu 2 tygodni z informacją ,że przy braku odpowiedzi sprawa trafi do
    kuratorium . Po trzecie - nie stresuj się tak. A im więcej dowodów będziesz
    miał tym lepiej.

    Pozdrawiam
    zenek

    PS.nie jestem prawnikiem